november. tio. måndag

0kommentarer

i mitten av november ska man längta till december för där väntar så mycket som uppskattas och ger kroppen en extra skön känsla. i år ser dock situationen lite annorlunda ut men på ett spännande sätt, både positivt och negativt. missar att se min familj fira jul, missar att få fira den bästa högtiden men den finaste killen, missar att få vara i mitt hem, missar så mycket. men förmodligen kommer detta att övervägas av nya intryck, nya människor och mycket nytt. så snart är det dags att packa mina behörigheter, ja iaf de materiella, och återigen bege mig mot nya äventyr som det så fyndigt heter. mitt nya "hem" för några månader är väl känt för snö, skidåkning, fiesta, after ski, ja så kallat säsong. läskigt, spännande och allt på samma gång. utmanande.

Kommentera

Publiceras ej