det känns konstigt, jag tror det kallas saknad

1kommentarer

när sommaren kom försvann även mina fina, inte försvann men det blev ett avstånd som var för svårt att klara av. att jag inte fått träffat dom, pratat på riktigt med dom, fått kramat dom, fått varit i deras närhet gör mig besviken. att inte dela glädjen som dom känner skär i hjärtat men snart är dagen här, då den osköna känslan inte längre behöver finnas längre, kunde inte kännas bättre. förväntans full var ordet! saknad var känslan! mina fina vänner

1 kommentarer

En turtle som vän

08 Aug 2013 00:11

Du kanske inte förväntade dig din första kommentar av en nära vän, utan kanske av en annan nyfiken läsare. Men jag hoppas du inte blir alltför besviken! Det du skrev berörde mig verkligen, det var inte samma sak som att få känslorna ihopsattna i ett sms. Jag känner att jag missar den härliga tiden på året då jag helst vill spendera den med dig och dem andra pinglorna. Därför längtar jag så mycket tills vi äntligen kan ses igen nästan som en liten återförening innan skolan börjar. Citerar dig "det kommer bli maxat." /Din vän Michaela

Svar: min finfina vän!
Emma Andersson

Kommentera

Publiceras ej